Tomáš Bodnár – Slovák budujúci kozmetickú značku prichádza s novinkou Diamond Depigmentation

Tomáš Bodnár – Slovák budujúci kozmetickú značku prichádza s novinkou Diamond Depigmentation

- Kategória: Zdravie & životný štýl
4304
Komentáre vypnuté na Tomáš Bodnár – Slovák budujúci kozmetickú značku prichádza s novinkou Diamond Depigmentation

Minulý rok sme Vám priniesli biznis rozhovor s Tomášom Bodnárom, zakladateľom vlastnej kozmetickej značky.  Po roku sme ho opäť vyspovedali.

Ako sa Vám darí a čo máte od posledného rozhovoru nové?

Ďakujem dobre, tým, že máme Slovenský trh celkom dobre pokrytý, sa začíname konečne venovať veľkoobchodu.

Minulý rok ste uviedli na trh svoj prvý produkt. Aký bude ďalší ste prezradiť nechceli. Teraz nám to poviete?

Samozrejme, je to produkt  s názvom DIAMOND DEPIGMENTATION. Producenti ho používajú na odstránenie pigmentových a stareckých škvŕn, takisto jaziev.

Čo to je za produkt?

Je to čisto prírodný produkt. Obsahuje jednu jedinú zložku a to CISTUS LADANIFERA.

O tom názve sme nikdy nepočuli.

Je to kvet tzv. Marocká skalná ruža a rastie len na pár miestach v Severnej Afrike.

Ako ste sa k nemu dostali?

Veľmi kľukatým spôsobom . Chodili nám vzorky z celého sveta, dokonca až z amerického Texasu, no nikdy sme neboli spokojný s kvalitou a aj kvôli tomu sme predaj posunuli, až na august tohto roku. Nechceli sme uviesť na trh niečo, s čím sa nevieme na 100% stotožniť. S takýmto produktom som sa na Slovenskom trhu ešte nestretol.

Podľa toho čo rozprávate je to veľmi cenený produkt.

Bolo veľmi náročné sa k nemu dostať. Totiž len 2-3 firmy na svete ho majú v požadovanej kvalite. V prvom rade treba uviesť, že sme snažili získať ho na podnet salónov, oni sami si ho vyžiadali. Dnes existuje na spomínané škvrny alebo jazvy veľa chemických produktov, ale málo čo zaberá. Nehovoriac o tom, že takmer všetky sú fototoxické ( treba sa vyhýbať slnečnému žiareniu) a po niektorých bývajú aj alergické reakcie. Ako alternatíva sú ešte prístroje, ale tie problém len odďaľujú.

Prečo ho vyrába tak málo firiem?

Na trhu je ťažko dostupný, pretože na výrobu jedného litra sa spotrebujú 3 až 4 milióny kvetov! Destilácia trvá 5-6 hodín a zaujímavosťou ešte je, že sa nedá vypestovať do požadovanej kvality. Tento kvet potrebuje svoje špecifické prostredie a pôdu, preto sa zbiera len voľne na lúkach a jeho vôňa sa môže meniť.

Pre firmy je to veľmi náročný proces, preto si ho pestujú samé a potom pri vzniku lisujú všetko – kvet s listami, stonkami a to už nie je ono.

V čom spočíva jeho výnimočnosť?

Asi najväčšou výhodou DIAMONDU je,  že producenti ho používajú ako liečbu na odstránenie škvŕn a jaziev. Druhou výhodou je, že tento produkt nie je fototoxický, po aplikácií môžete ísť kľudne na nákup, pre deti či vnúčatá na prechádzku, skrátka hocikde. Klient nie je limitovaný, (no na druhej strane netvrdím, že sa teraz môžete rovno opaľovať, také extrémy skúšať netreba J  ).  Treťou výhodu je, že po ňom nie sú žiadne alergické reakcie. Je vhodný pre široký okruh žien s problematickou pokožkou, v ktoromkoľvek období.

Má aj nevýhody?

Ako sa to vezme, je to príroda. Diamond nezaberá hneď, treba byť trpezlivý.  Niekedy to môže to trvať aj 3-4 mesiace. Má veľmi silnú arómu, takže pri aplikácií by sa mal riediť s pravým arganovým olejom.

Prečo práve s Arganovým olejom?

Pretože je vláčny, rozťahuje pokožku a póry a Diamond tak začne účinkovať skôr

  • fotka klientky pred a po, ktorá používala Diamond 3,5 mesiaca 2 krát denne
  • klientka pohryzená od psa, po 1,5 mesiaci opuch absolútne zmizol jazva sa scvrkla

A čo ďalšie produkty? Pri poslednom rozhovore ste spomínali dva.

Áno chceli sme spustiť rovno dva, ale tento Diamond mi vzal pol života, J mali sme veľký problém dostať sa k nemu. No na druhej strane, bola to naša priorita a spustenie ďalšieho sme odložili, príde na trh v dohľadnom čase.

Čo to bude tentokrát?

Nechajte sa prekvapiť znova o rok.