Trampolína už dávno nie je určená len pre deti!

Trampolína už dávno nie je určená len pre deti!

- Kategória: Rodina a deti
1647
Komentáre vypnuté na Trampolína už dávno nie je určená len pre deti!

Vedeli ste, že skákanie na trampolíne je efektívnym spôsobom, ako zhodiť nejaké to kilečko navyše? Už dávno neplatí, že ide len o akúsi „zábavku“ určenú výhradne pre deti. Detská trampolína umožňuje veľký rozsah pohybu pri nízkej srdcovej aktivite, podporuje vytvárať pohybovú silu a absorbovať energiu. Pohyb nahor a nadol vyžaduje totiž zapojenie veľkého množstva svalstva, či už skáčete alebo vykonávate akékoľvek iné pohyby. Jednoducho by sa dalo povedať, že ide o skvelú atrakciu, ktorú si zamilujú nielen deti, ale aj dospelí!

Prečo práve skákanie na trampolíne?

Vedeli ste, že skákanie je šport, ktorý je nielen skvelou zábavou, ale i perfektnou aktivitou, ktorá podporuje činnosť nášho organizmu? Zlepšuje koordináciu pohybu, posilňuje pohybovú flexibilitu, srdce i krvný obeh, spevňuje svalstvo, zvyšuje aktivitu kostnej drene, podporuje kvalitu spánku a odbúrava stres. Už aj vy rozumiete, prečo je „jumping“ na trampolíne jedným z najefektívnejších športov, ktorý si zamiluje skutočne ktokoľvek? Dokonca, trampolína je vhodná aj pre ľudí s nadváhou, keďže pri dopade „odpadáva“ starosť s boľavými kĺbmi, čiže je maximálna šetrná ku kĺbom, čo už stojí za vyskúšanie, no nie?

Striedajte pomalé a rýchle výskoky!

Behom tréningu na trampolíne zapájate okrem iných svalov predovšetkým hlboké vnútorné svaly v oblasti stredu tela a svalstvo okolo chrbtice, čím zlepšujete celkovú kondíciu i držanie tela. Ide v podstate o dynamický kondičný tréning, ktorého základom je kombinácia rýchlych a pomalých skokov, ktoré môžete obohatiť o prvky kardio tréningového cvičenia, čím zlepšíte fyzickú kondíciu a koniec koncov i kardiovaskulárny systém. Podporte aj vy komplexné svaly celého tela a doprajte nielen vám, ale i vašim deťom či blízkym tento skvelý spôsob, ktorým môžu vybiť prebytočnú energiu a dostať sa opäť do starých detských čias!